Panarama route aankomst Sabie en vlucht naar Kaapstad

1 november 2019 - Simon's Town, Zuid-Afrika

Weer op tijd weg gereden gisteren

BA06F123-B65C-4BC4-AE40-7380C167B3E1898797E1-29B4-49DE-AF0E-4691C5BD20F80C2637EF-9D7B-4DCC-BAD1-A96674983D88010E1064-08E8-410C-8497-54E3314A09BA43C63841-D06C-4988-933C-F61C48A42E9B119DE8A0-8E6F-460C-8C28-38266E7FF79C9BC51D8B-91DB-4A13-89DD-79C48C6AF621

we gingen de Panaramaroute rijden onze laatste dag sightseeing in dit deel van Afrika

en het was echt een prachtige route door allerlei bergen en landschappen echt prachtig

we hadden allemaal tips gekregen van ons reisbureau waar we konden stoppen

watervallen godswindow dus een lekker daggie  toerist uithangen

prachtige watervallen gezien blijft ook zo mooi om naar te kijken de mannen werden opgevreten door de mieren maar alles voor de foto

helaas was Godswindow  niet te zien vanwege de mist dus dat wel jammer 😇

in het plaatje Graskop zijn we gestopt dat was een leuke dorpje maar wel heel veel toeristen

ipv van beesten nu mensen kijken Haha en als tip bij Harries pannekoeken huis gegeten

nou je maakt Joop echt niet blij met een pannenkoek maar met bacon en kaas maak je alles te eten nou niet dus ook dit vond die niet te douwen 🤢maar  wij hadden een heerlijke pannenkoek met kaneel en banaan en ijs

het was erg jammer dat het weer niet mee werkte mistig regen dus best fris

de volgende tip was Pilgrims Rest een oud dorpje maar ook daar bussen vol toeristen dus gedraaid en gaan

we waren er ook wel klaar mee de hele dag weer in de auto 🚘

op naar ons hotel in Sabie super vriendelijk ontvangen en de mevrouw moest erg lachen dat we al een jaar geleden hadden geboekt super vriendelijk geholpen

lekker gegeten en eindelijk WiFi dus de rest van de avond weer iedereen op de hoogte gebracht en weer op tijd naar bed  want om 7.00 weer in de auto op weg naar het vliegveld Johannesburg voor onze vlucht naar Kaapstad

onze laatste dagen Zuid Afrika Monglow guesthouse in Simonstown en ook hier weer super vriendelijk ontvangen en wauw wat een uitzicht

morgen naar Robbe eiland nu wijnen wijnen wijnen en een biertje voor de mannen

1. Manon:
    1 november 2019
    Wauw, wat een mooie verhalen en foto's😍 Lekker genieten van de laatste paar dagen🍻🎉🦓🐆🦁🐒
  2. Jakob & Karin:
    1 november 2019
    Geweldig weer. Geniet van de lekkere Afrikaanse wijnen en bieren en Kaapstad en omgeving.
  3. Nel:
    Super mooi. Nog lekker een paar dagen genieten. 😘
  4. Vincent Kruis:
    Super dik! Tis lekker
    Meegenieten met jullie zo, bedankt!!
    ✌🏼😘🤙🏼😘
  5. Mirjan:
    1 november 2019
    Super gaaf zeg een trip om nooit meer te vergeten voor jullie alle. Geniet nog ff een paar dagen. Dan op naar de winter truien ;)
  6. Petra:
    2 november 2019
    wat zit ik lekker te smullen van jullie verhalen, het is al erg laat voor mij, dus een korte reactie is deze keer van toepassing, geniet geniet en geniet ervan.
  7. Henny en Cor:
    2 november 2019
    Weer een prachtige foto's en verhaal. En mooi uitzicht. Genieten nog maar effe.
  8. Familie C Jenssen:
    2 november 2019
    Wat een mooie fotos en goede reis geweldig hoor wat jullie allemaal zien wel een mooie herinnering voor jullie genieten jullie nog maar even hoor lieve groetjes van ons Doei.
  9. Sandra:
    3 november 2019
    Wat een waanzinnige reisverhalen geweldig