St. Lucia

21 oktober 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen al vroeg de auto in voor de lange trip naar St. Lucia. Onderweg eerst nog een

D2AD7D4C-4D36-4F61-B08F-B7FB9DA9ABBF8A603881-F4A6-46BF-AD03-E282ADF3FE5108CA9B84-8D1A-45A8-998E-A92E00790A35666DF7FD-A0B9-4967-A50E-E348C2F5A1F3D5BBA68F-D1BE-4D2F-B031-78082B88439669DB3DE6-65EB-4120-BE21-5069640F9A0698BAA3D7-0F8E-4BC6-8834-938602D9A1F0

stop gemaakt bij de waterval van Howick, was erg mooi.

Onderweg was er niet veel te zien, maar St. Lucia Is echt prachtig. Aapjes lopen hier Gewoon op de weg, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zo leuk om te zien.

Onze kamers zijn ook heel erg mooi, wat een wereld van verschil met ons vorige onderkomen.

Vanmiddag naar de hoofdstraat gelopen om iets lekkers te eten. We wilden voor het donker weer terug in het hotel zijn, dus op tijd terug gegaan. Alleen we zijn voorbij onze afslag gelopen en het werd maar donkerder en donkerder. Eerst gevraagd aan de bewaking bij een ander hotel, we moesten terug lopen. Heel prettig voelden we ons niet want ondertussen was het echt wel bijna donker en de apen hoorde we duidelijk in het bos. Toen stopten er een auto met daarin een ranger die ons gelukkig een lift wilde geven want zo zei hij “the hippo’s are coming”!!!!!!

Die lopen dus iedere avond vanuit het meer naar de andere kant voor eten en ‘s ochtends vroeg weer terug. Jullie snappen wel dat we blij waren met de ranger en heel blij toen we veilig terug waren in het hotel.

Wat een avontuur weer.

Morgenochtend gaan we een hippo and crocodile tour maken en met een beetje mazzel morgenmiddag onze eerste game drive.

Tot morgen allemaal!

1. Nel:
    21 oktober 2019
    Zo wat een verhaal weer. Ben blij dat jullie veilig terug gekomen zijn. Maar jullie genieten er wel van. Echt heel leuk om er zo een beetje bij te zijn. 😘
  2. Jakob & Karin:
    21 oktober 2019
    Wat n mooie dag met tot slot een spannend avontuur 😂😂😂 geweldig
  3. Anja:
    21 oktober 2019
    Verdwalen in het donker in een vreemd land is niet fijn, maar gelukkig zijn jullie weer veilig in het hotel aangekomen. Morgen weer veel plezier met de geplande trip en op tijd naar huis.......
  4. Megchelien:
    21 oktober 2019
    Mooi spannend verhaal met gelukkig een goede afloop. Prachtige foto's.
    Mooie reis.
    Dikke kus en knuffel.
  5. Jack & Harriët:
    21 oktober 2019
    Klinkt weer als een heerlijke dag.
    Zou het echt waar zijn dat de nijlpaarden echt iedere avond komen?
    Wij zaten daar in het hotel aan het water.Wij hebben ze niet gezien aan land.
    Er hing in het hotel wel een foto dat er een nijlpaard daar uit het zwembad stond te drinken.
    Slaap lekker en voor morgen weer een prachtige dag gewenst.
  6. Henny en Cor:
    21 oktober 2019
    Lekker als je een paar hippo's had tegengekomen die zijn best groot. Wat een verhaal weer. Maar je maakt wel wat mee. Veel plezier nog.
  7. Petra:
    21 oktober 2019
    geweldige foto's weer en mooie verhalen, veel plezier morgen, ben nu al weer benieuwd naar jullie verhaal!
  8. Marcel:
    22 oktober 2019
    Leuke verhalen en mooie foto's. Ben benieuwd naar jullie nieuwe spannende safari verhalen! 😉