Tafelberg

4 november 2019 - Jeffreys Bay, Zuid-Afrika

Vanmorgen weer lekker vroeg opgestaan en na een heerlijk ontbijtje de koffers in de auto gezet. Een stralende dag, geen wolkje aan de hemel, dus Tafelberg here we come!!!!!!

Joop en Lon hebben de auto geparkeerd, San de tickets gekocht en Diaan alvast in de rij voor de kabelbaan. En toen hup de kabelbaan in en naar boven.

In één woord “geweldig”. Wat een prachtige natuur en een geweldig uitzicht. We hebben echt mazzel gehad dat we op onze laatste dag nog zulk prachtig helder weer hadden en hiervan mochten genieten. We hebben een wandeltocht “rondje Tafelberg” gedaan, waarbij we ook best weer moesten klimmen, maar het is weer gelukt.

Daarna weer naar Kaapstad gegaan om te lunchen en wat rond te lopen tot het tijd was om de auto in te leveren en naar het vliegveld te gaan. Daar zitten we nu te wachten om te vertrekken.

Het einde van onze prachtige vakantie. Eén die we echt nooit zullen vergeten. Wat hebben we een hoop mooie fantastische dingen gezien en zoveel herinneringen gemaakt die we zullen koesteren, maar bovenal wat hebben we genoten van Zuid-Afrika en van elkaar.

lieve mensen, allemaal bedankt voor het volgen van onze blog en alle leuke en lieve berichtjes die we van jullie hebben gekregen. Was echt heel leuk om te lezen.

lieve groetjes van Joop, San, Leon en Diaan

4B94D427-B151-49A1-82BE-5333B1BED23990F577A0-C8B7-4229-B4BC-A4A6E8A2792D7F0AA5CB-7A30-454C-ABB2-CDCD9C7BADAE05BD9AAC-856F-41A3-9EE5-0436656BE9FDD76D59F6-B768-4C59-96F0-DFC7F34763B3813B2612-123F-46C9-BCAC-56323D61E60E

1. Femke Cheret:
    4 november 2019
    Super gaaf om jullie reisverslagen te lezen. Prachtige foto’s gezien met genietende mensen. Goede reis terug! Tot gauw xx
  2. Aäron:
    4 november 2019
    Het avontuur is ten einde, maar genoeg mooie plaatjes om er aan terug te denken.
    Op naar een nieuw avontuur.
    Tot snel en bon voyage 😘
  3. Manon:
    4 november 2019
    Wauw wat een mooie, gave herinnering om nooit te vergeten. Een hele goede reis en tot snel weer🛫❤🛬🇳🇱
  4. Megchelien:
    4 november 2019
    Wij hebben van jullie en de reis genoten.
    Goede terug reis.xxxx
  5. Henny en Cor:
    5 november 2019
    Het is afgezaagd maar wij hebben ook genoten. Goede reis en bedankt voor alle verhalen en foto's
  6. Familie C Jenssen:
    5 november 2019
    Het was geweldig wat jullie ons hebben laten zien van Zuid Afrika en zeker hele mooie foto.s wij hebben mee mogen genieten goede reis naar huis liefs van ons Doei.