Fietsen door het wildpark

25 oktober 2019 - Manzini, Swaziland

Vanmorgen weer heerlijk ontbeten met om ons heen de aapjes en de impala’s. Blijft bijzonder.

Daarna een fietstocht van 2 uur door het wildpark. Was erg mooi en weer een hoop dieren gespot. Helaas geen dieren die we nog niet hadden gezien, maar de natuur is zo geweldig.

82B7FAEF-0ABE-43F2-BE28-B78F98F3C74D1D9009B7-DF9C-49D1-B41C-A1B2339C312406F0EB47-0C13-4F62-9099-3181262A807DF8B711FA-FE2B-47D4-A48A-6D01D2F337B1

Aan het eind van de rit kwamen we bij de vijver en daar lagen twee krokodillen. We stonden erbij te kijken en ze besloten om een lekker potje te gaan pimpampetten. Nou ik kan jullie vertellen, dat gaat er best ruig aan toe.

Vanmiddag naar een marktje en het shoppingcenter geweest. We waren snel klaar. Even wat gegeten en een rondje gelopen en weer terug naar onze accommodatie. We wilden nog een duik nemen in het zwembad, maar helaas het gaat onweren. Dat is tot nu toe iedere keer het geval als wij een duik willen nemen. Dus dat voornemen gooien we ook maar overboord.

Morgenochtend verlaten we Swaziland weer en gaan we terug naar Zuid Afrika. Onze volgende accommodatie bezoeken, in White River, we zijn weer erg benieuwd.

1. J Troost:
    25 oktober 2019
    We kijken iedere dag uit naar jullie verhalen wat beleven jullie veel geweldig hoor
  2. Jan-Willem:
    25 oktober 2019
    Tis een schitterende reis en gelukkig is er nog meer te zien
  3. Helma Koot-Smits:
    25 oktober 2019
    Wat leuk om te lezen wat jullie belevenissen waren van vandaag, op naar morgen, weer zo'n mooie dag ♥️
  4. Henny en Cor:
    26 oktober 2019
    Wordt wat afgezaagd maar prachtig hoor.
  5. Eliona:
    26 oktober 2019
    Zo leuk weer! Lekker op je fietsie... blijft byzonder... knuff😘