Thokosani lodge in White River

26 oktober 2019 - Alberton, Zuid-Afrika

Vanmorgen was ik (Diana) net wakker en zat een sigaretje buiten te roken. Zaten er in de boom vlak bij me 2 aapjes. De 1 pakt wat te eten af van de ander en die kleine begint te krijsen. Ik zie moeke aan komen rennen en denk nog “ah das lief ma komt te hulp”. Toen zag moeke mij zitten en kwam ze op mij af. En boos dat ze was. Met zo’n gemeen bekkie springen en dat grommende geluid wat ze dan maken. Ik rennen joh. Gelukkig kwam ze niet ver achter me aan, maar schrok me rot 🤣🤣🤣

Effe later zaten Sannie en Joop even buiten en kwam er een impala heel erg dichtbij. Met z’n snuitje aan San d’r knie, is toch echt zo leuk en bijzonder.

CA82D50E-03D3-426E-9195-F0CA8947D3C2

Daarna lekker ontbeten en onderweg naar ons volgende onderkomen. We hebben een adembenemende rit gehad door de bergen met een behoorlijk lang stuk off-road. Heel erg mooi en hobbelig.

DE76166A-ECF9-45EC-AE41-A79E50A2C614

Onze nieuwe accommodatie is wederom prachtig. Wat een rust en mooie omgeving. In het dorpje heerlijke steaks, pasta en kip gegeten.

67B80287-51AB-459D-B7F9-A4847E05C294EDDC00CA-B0EA-41DC-9B6A-F3AFDF24FA4A

Nadat we terugkwamen in de lodge regende het, dus wederom zouden we geen gebruik van het zwembad kunnen maken. Joop en Diaan besloten de negatieve spiraal van het zwembad te doorbreken en sprongen er gewoon in. De eerste 5 tellen was het lekker, maar toen best koud, dus rap er weer uit.

8CF6E2A7-ACEB-46B3-BDF2-61B253C8A2C3

Nu lekker genieten van een drankje in de prachtige tuin

1. Henk Kluth:
    26 oktober 2019
    brr best wel eng zeg als een boze moederaap op je af komt rennen gelukkig dat jij hard kan rennen hihi wat een mooie foto's en super stoer op dat zwembad in te duiken kijken met veel plezier uit naar jullie volgend reisverslag have fun😘
  2. De Redactie:
    26 oktober 2019
    Wow wat een avonturen weer! Leuk!
  3. Jack & Harriët:
    26 oktober 2019
    Het is toch net of we er een beetje bij zijn...
    Voor nu slaap lekker...op naar weer een volgende mooie dag.
  4. Petra:
    26 oktober 2019
    geweldig reisverhaal weer , mag ook weleens gezegd, fijn dat jullie dit allemaal samen doen.
  5. Henny en Cor:
    27 oktober 2019
    Geweldig weer. Maar Diaan voortaan geen eten meer stelen van zo'n aapje. Haha 🦍🦍
  6. Vincent Kruis:
    27 oktober 2019
    😍😍mooie ervaring, prachtige herinneringen!! Jaloers!!!
  7. Demi:
    28 oktober 2019
    Ow wat een verhaal!! Je trekt wel beesten aan die achter je aan willen rennen hé (Schotse hooglanders ook al) wat een mooie foto's de afgelopen week. Onwijs tof, nog een fijne reis. 😘😘😘