Nijlpaarden en krokodillen en wildpark

22 oktober 2019 - North Uthungulu, Zuid-Afrika

Wat een dag, wat een dag vanmorgen

IMG-20191022-WA001620191022_09595820191022_094437IMG-20191022-WA0029

IMG-20191022-WA0024IMG-20191022-WA0013

vroeg naar het strand gereden want er waren flamingos op het strand.  Die zagen we pas op ons balkon met het ontbijt.
Toen met de tour mee voor de nijlpaarden en crocs. Het had de hele nacht geregend, dus was somber weer.
Maar we hebben ze gespot hoor, echt bizar
Toen naar onze volgende slaapplek gereden midden in een wildreservaat hilltop.
Nog geen twee minuten op het park en we zien een olifant in de berm nou dichterbij kan niet, zo begon de middag.
Nog geen 10 min later een neushoorn, we konden die echt aaien.
Dus we waren happy.
Om 1700 uur de gamedrive gedaan en een giraf gespot en bizons dus al drie van de vijf en zat andere beesten gezien.
Nou deze dag is ook weer top, we zijn er moe van. Wat een indrukken weer.
Zo lekker naar bedje en kijken wat de dag ons morgen weer gaat  brengen.

1. Rebecca en Mark:
    22 oktober 2019
    Heel erg gaaf, we houden van jullie en missen jullie. Vooral Lola, die is al 3 kilo kwijt zonder de snoepjes van opa. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
  2. Judith:
    Super gaaf!
  3. Jakob & Karin:
    22 oktober 2019
    Zo geweldig. Ik geniet van al jullie foto's en berichtjes. Slaap lekker. Op naar weer n mooie dag😘
  4. Eliona:
    22 oktober 2019
    Is zo leuk om jullie belevenissen te volgen! Elke dag weer n nieuw avontuur 😘
  5. Nel:
    22 oktober 2019
    Zo wat gaaf zeg en zo dichtbij, geniet er nog maar lekker van.
  6. Anja:
    22 oktober 2019
    Wat een geweldige foto’s. Zo bijzonder
  7. Henk Kluth:
    22 oktober 2019
    wat een mooie ervaring super om dit mee te maken echt bizar op naar het volgende dikke knuf
  8. Sophie Mathot:
    Geweldig!! Geniet ervan!
  9. Petra:
    22 oktober 2019
    in een woord GEWELDIG! mooie foto's zeg, moet een hele mooie ervaring zijn, mooie dagen verder ik kijk nu al uit naar de volgende verhalen en foto's
  10. Miran:
    23 oktober 2019
    Geweldig!! Heel veel plezier geniet ervan
  11. Henny en Cor:
    23 oktober 2019
    Wat een ervaring.,geweldig. Zelfs alleen met de foto's is het al genieten laat staan in het echt. Groetjes Henny en Cor
  12. Jack & Harriët:
    Wij willen ook...😉
    Zo gaaf hè als je dan wild spot.Die ogen boven het water die je maar blijven volgen,de onverwachtse ontmoetingen...heerlijk!!!
    Bedoel je van 3 van de big five gespot?
    Volgens mij 'nog maar' 2...de neushoorn en de olifant.
    De leeuw ,luipaard en bizon hebben jullie toch nog niet gezien?
    Maar wat is kan nog komen.
    Voor vandaag weer een mooie dag gewenst en kijk al weer uit naar jullie verslag.
  13. Ron&Diana:
    Top avontuur
  14. Familie C Jenssen:
    23 oktober 2019
    Wat hebben jullie weer veel mooie.s gezien met al deze dieren geweldig hoor waar jullie allemaal naar toe gaan groetjes van ons Doei.
  15. Megchelien:
    23 oktober 2019
    Wauw wat een prachtige foto's met al die dieren die jullie zo dichtbij zien. Heel veel plezier op de rest van jullie mooie reis. Dat wordt een lange high tea om dit allemaal te vertellen ;)
    Dikke kus en knuffel Ron en Megchelien
  16. Henny:
    24 oktober 2019
    Wat geweldig allemaal maar mis jullie wel
    Maar veel plezier met zijn alle